piątek, 10 października 2014

Konkurs Miśki ;)

Hejka ! ;D ;*
Mam dla Was informację :) Tak jak już pisałam i założyłam nawet ankietę o tym, kto weźmie udział w konkursie, to było tak nieoficjalnie :)
Ale teraz tak oficjalnie :D
Więc....:)
Konkurs na OS ! :D
Czas do końca głosowania miał być dopiero za cztery dni, ale troszkę to przyśpieszyłam. Więc tak;
Opowiadanie ma być jednoczęściowe :)  Główny paring to Leonetta, ponieważ myślę, że to chyba najbardziej uwielbiana para w serialu :) Opowiadanie może być o czym chcecie :) Mogą być też wydarzenia o np. nadchodzących Świętach i uroczystościach, nie tylko w naszych krajach, ale w innych :)
Nie będę podpowiadać, ale liczę na Waszą oryginalność ;>
OS może być dramatem, zwykłą historyjką, kryminałem albo nawet fantasty :)
Wątpie w to, ze tak będzie, ale proszę o to, aby wysyłać po jednej pracy ;P ;D
Długość może być jakakolwiek, ile uważacie za słuszne, ale jedna część :)
Pracę wysyłacie do 31 października, do godziny 17.30 :)
Także macie bardzo dużo czasu :)
Przysyłajcie wszystko na mój adres mailowy karolcia3616@gmail.com :)
Oczywiście zwycięzców wybieracie Wy ! Po nadesłaniu wszystkich prac założę ankietę, w której będziecie głosować :) Oczywiście mam nadzieję, że autorzy swoich opowiadań nie będą głosować na swoje prace :)
Mam nadzieję, że jakieś pracę przyjdą :)
Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach, to możecie podać mi tu swoje aski, adresy mailowe, albo nawet gg, a ja Wam dam znać :)
Życzę Powodzenia ! <3 :D ;*
Całuski, Karola ;** xoxo

7 komentarzy:

  1. Pytanko: czy mogę podesłać OS'a, który był już publikowany, np. na moim blogu lub brał już udział w jakimś konkursie? Czy muszę napisać coś nowego? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz przysłać, aczkolwiek lepiej by chyba było gdybys napisała nowego :) Może będzie lepszy, a może nie :) Ale możesz przysłać już tego gotowego :) Będzie brany pod uwagę tak jak inne :)

      Usuń
  2. A anonimy? Mogą wysyłać? :o
    Vivaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mogą wysyłać, możesz nawet wysłać z maila mamy, siostry czy nawet cioci. Ważne żeby był OS, tytuł i nazwa jaką mam cię podpisać :)
      Także wysyłaj ! ;)

      Usuń
    2. Okay, super :)
      Jestem w połowie i nie wiem czy zdążę... Czy ewentualnie można by termin przesunąć o tydzień? :/
      Vivaa

      Usuń
    3. Jeszcze duzo czasu zostało, nie przejmuj się tym tylko pisz :)
      Zdążysz :) Wierze w ciebie :)

      Usuń
  3. Dzięki :) Postaram sie, ale wątpię :/
    Gimnazjum daje się we znaki D:
    A gdybym NIE skończyła na czas, to mogłabym wysłać pracę chociaż 3 dni po terminie? :|
    Vivaa

    OdpowiedzUsuń