niedziela, 19 października 2014

100 000 wyświetleń ! ;D

Ale się ciesze :) Jest już ponad 100 000 wyświetleń !
40 obserwatorów.
416 komentarzy ( w tym moje, nie chciało mi się już odliczać)
77 postów.
Jestem okropnie szczęśliwa.
Wiem, że musieliście znosić tej moje humorki i zdaje sobie sprawę, że w pewnych momentach Wam działałam na nerwy :) Przez to niedodawanie rozdziałów :)
Ale zrozumcie, że mam też swoje prywatne życie, ale nie teraz o tym :)
Bardzo Wam dziękuję, za to, że wytrzymujecie ze mną już tak długo :)
Rozdział 48 pojawi się za niedługo. Może nawet z tej okazji napisze OS, ale to nie jest pewne, ponieważ teraz się tu aż roi od tych konkursowych OS.

No właśnie. Chciałam powiedzieć, że te KONKURSOWE OS nie są pisane, przeze mnie. Piszą je dziewczyny, które przysyłają swoje prace na konkurs :)
Przypominam, że można jeszcze przysyłać prace do 31.10.2014r. na mój adres mailowy;  karolcia3616@gmail.com
Całuski, Karola ;** xoxo

2 komentarze:

  1. Zasłużyłaś na tyle wyświetleń!!! Jesteś po prostu tak utalentowana, że aż brak mi słów! Namawiałam wszystkie moje koleżanki i były naprawdę zadowolone po mimo tego, że nie znoszą "Violetty". I strzeże mówiąc to ja też za nią nie przepadam, ale gdy trafiłam na Twojego CUDNEGO bloga to to opowiadanie pokazało ją z lepszej strony i teraz już ją jakoś trawię ;) (Violettę z serialu nie z Twojego bloga). Życzę Ci dobrych ocen xD Twoja wierna czytelniczka, Julia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziw sie jestes swietna uwielbiam cie zaslugujesz to te wszystkie rzecz twoja fanka gabi

    OdpowiedzUsuń