czwartek, 25 września 2014

Bardzo proszę o przeczytanie, ważne!

Wiem, że znowu się długo nie pokazywałam i nikt nie wie dlaczego i właśnie chcę to wyjaśnić, ponieważ niektórzy wyskakują tu z dziwnymi komentarzami. Szczególnie mnie wkurzył taki od dziewczyny, której nigdy tu nie widziałam, nigdy nie skomentowała żadnego posta, a teraz na mnie wylatuję, choć nie wie o co chodzi.
Nie wchodziłam i nie dodawałam postów/rozdziałów, ponieważ komputer mi się zepsuł. Mój młodszy brat ściągnął jakiś wirus i komputer mi się zepsuł, w ogóle nie chciał się włączyć. Kiedy wreszcie został naprawiony, to trzeba było zgrać, czy zainstalować na nowo system. Nie wiem, co dokładnie, ponieważ się na tym nie znam, a nie pamiętam jak to mówił kolega siostry, kiedy to robił. Z komputera znikły wszystkie pliki, zdjęcia, muzyka, wszystko. Musiałam na nowo zacząć projekt do szkoły na biologię, do tego wszystkie kartkówki, sprawdziany. Wiem, może was dziwi, że juz sprawdziany, ale są sprawdziany, które sprawdzają co pamietamy z poprzednich klas i do tego szybko lecimy z materiałem.
Do tego wszystkiego dochodzą poważne problemy rodzinne, przyjaciele, z którymi też chciałabym spędzić czas. Nie wiem, czy wszyscy czytają notki pod rozdziałem, bo wychodzi na to, że tylko parę osób. Pisałam, że na weekend przyjeżdża do mnie rodzina, na urodziny i jak miałam przy nich pisać rozdziały na blogu?
Nie chcę tu nikogo obrażać, ani się na was "wydzierać" ale no proszę Was o trochę cierpliwości, ponieważ nie cały swój wolny czas bd poświęcać na bloga :)
Jutro będzie nowy rozdział, obiecuję :D
Ale naprawdę, obiecuję :)
A właśnie zapomniałabym. Oglądaliście MŚ w siatkówce? :D <3
Nasza drużyna była genialna ! :D
Wiem, że teraz polecą na mnie hejty i wiem, należy mi się.
Karola.

10 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się kochana ;*
    Żadnych hejtów nie będzie, a jak będą, to daj znać - wezmę moje łopaty i pomogę tym osobom odzyskać rozum ^^
    Rozumiem Cię i czekam na rozdziałek <333
    Buziaki ;*
    Katarina
    P.S. A Mistrzostwa Świata w Siatkówce oglądałam ^^ Najlepsi byliśmy - w końcu MISTRZOWIE ŚWIATA <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się hejtami bo ich nie będzie :*** A jak będą to też się nie przejmuj bo ci ludzie się po prostu zazdrośni :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przejmuj sie hejtami ktorych nie bendzie kazdy bendzie spokojnie czekal na rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥ Supcio ♥ Czekam xD ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No i gdzie ten rozdział ?!

    OdpowiedzUsuń
  6. 22.27 a rozdziału brak :( nie rób nadziei jak nie wiesz na 100%- rada ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaje fajfy rozdział :)
    czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wszystko masz wytłumaczenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i mam na wszystko wytłumaczenie, ale pisze tylko i wyłącznie prawde.
      Więc przepraszam, jeśli Cię uraziłam!

      Usuń