wtorek, 1 lipca 2014

Test sprawdzający ;)

Jak sama nazwa wskazuje, jest to test sprawdzający, już tłumaczę o co chodzi.
Inne blogerki też tak robią i uważam,  że to fajny sposób.  Ankiety nigdy nie mówią prawdy, bo albo ktoś głosuje parę razy, albo w ogóle. Pod tym postem każdy kto czyta ten blog, niech zostawi po sobie jakąś pamiątkę :] Może być to zwyczajna kropka, a możecie się też rozpisac, byle by coś było ;) Chcę sprawdzić ilu Was tu jest, a myślę,  że to w miarę dobry sposób ;)
Z góry dziękuję ;>
Caluski, Karola ;** xoxo
♡♥

52 komentarze:

  1. bardzo lubię twojego bloga
    pozdrawiam Olivia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twojego bloga te rozdziały są poprostu cudne i czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział :* :* <3 i wpadnij na mojego bloga martina-te-amo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. . (symboliczna kropeczka)
    The Best

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest niesamowity :)
    Masz talent do pisania .

    OdpowiedzUsuń
  5. Julia Blanco1 lipca 2014 14:49

    Kocham Twojego bloga!!!
    Nie wiesz jak bardzo się cieszę, że dodałaś kolejny rozdział i post!!!!!!:-)
    Jesteś po prostu cudowną pisarką*o*
    Julia Blanco <33333

    OdpowiedzUsuń
  6. Koocham twojego bloga i zapraszam do sieebie http://innahistoriaviolettyileona.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Leona

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam twojego bloga od długiego czasu i nie skomentowałam ani razu...
    Twoje opowiadanie jest super...
    Zaprosiłabym na swojego bloga, ale wiem, że brzydko pisze i niee...
    :D Piszesz cudownie...
    Pozdrowionka od:
    T♥N♥

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog kocham go .

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochanie, mam nadzieję, że wiesz, że mimo braku komentarzy z mojej strony jestem tu i nigdzie się nie ruszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS
      nie chcesz może innego szablonu? Ten jest okropny, really xdddd

      Usuń
    2. Wlasnie chcę nowy, kiedyś już pisałam, ale nikt nic nie pisał ;)
      A jesteś może chętna do zrobienia nowego szablonu? ;)
      Jeśli tak, to napisz :}

      Usuń
    3. Spoko, mam wakacje i sprawnego kompa (nowość :D) więc mogę zrobić ;) Tylko napisz mi na maila (nicki.verdas@gmail.com) kolorystykę, postacie i napis :)

      Usuń
    4. Luknij na maila, bo wysyłałam Ci nowy już jakiś czas temu xD

      Usuń
  11. Julia Blanco2 lipca 2014 05:26

    Kochana,
    Kocham Twojego bloga bardzo, bardzo mocno i nigdy nie przestanę na niego wchodzić!!! Chyba, że go usuniesz... A to by było okropne!!!
    Kocham, kocham, kocham!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tw bloga jest boski <3
    Zapraszam do mn : http://abre-tus-ojos-al-mundo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam twojego Bloga :D
    Z przyjemnościom wchodzę na tą stronę :D
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny blog

    OdpowiedzUsuń
  15. EXTRA BLOG!!!!!!
    :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie piszesz
    .

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Victoria Blanco16 lipca 2014 08:21

    Dodaj jak najszybciej next .

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodasz next ploosse <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Superowy BLOG!!!:):):)
    Fajnie piszesz:):):);););)
    Dodaj rozdział jak najszybciej!!!!!!!!
    PLISSSSSS......

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham twojego bloga i czekam na kolejny rozdział ;*♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam twojego bloga jesteś najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaczęłam go czytać dopiero wczoraj, ale już mam wszystko przeczytane:)
    Chciałam powiedzieć, że blog jest na prawdę rewelacyjny:)
    Zacznę komentować od nowego rozdziału i postaram się to robić przy każdej notce :*

    ~~Hollypinka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. <33/Patrycja2001

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham twojego bloga :* Oby rozdziały wychodziły jak najczęściej <33333

    OdpowiedzUsuń