niedziela, 27 lipca 2014

50 000 wyświetleń i inne mało ważne informacje ;)

Trochę się spóźnilam z napisaniem tego posta, ale cóż. :) Doszło do 50 000 wyświetleń na blogu ! Za co bardzo Wam dziękuje ;) Za te wszystkie miłe komentarze, dzięki którym na mojej twarzy pojawiał się uśmiech. Za 20 obserwatorów (choć nie mam pewności,  bo licznik swiruje !) Dziękuję za to, że znosiliscie moje wszystkie chumorki, za to, że czekaliscie, czasem nawet prawie miesiąc na kolejny rozdział,  za to, że pisaliscie te wszystkie miłe rzeczy.
 Prawdę mówiąc nie pojawił się żaden negatywny komentarz, choć chciałabym wiedzieć,  jeśli coś jest źle ;)
Jeszcze  raz Wam Dziękuję ! Kocham Was ;> ♡

Oddalmy się troszkę od tematu ;)
Jeśli zauważyliście, została założona zakładka "Wasze pomysły" , chyba wiecie o co chodzi :)
A jeśli nie, to w skrócie,  możecie tam pisać swoje pomysły na opowiadania ;) Które,  jeśli mi się spodobają,  wykorzystam ;)

Rozdział powinien pojawić się do końca tygodnia, wiem, że to dużo czasu, ale są wakacje, a ja mam też swoje plany :)

Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach lub na mojego maila karolcia3616@gmail.com

Caluski, Karola ;** xoxo
♡♥

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A więc tak kochana
      Na początku gratulacje za tyle wyświetleń.
      Już nie mogę się doczekać rozdziału.
      Ostatni czytałam chyba 5 razy.
      No nic to chyba koniec.
      Pozdrawiam jedną z najlepszych blogerek.
      DomiXD

      Usuń
  2. Gratuluję Ci tylu wyświetleń!!!:):):):)
    Zasłużyłaś na nie:):):)
    A wiesz dlaczego nie było negatywnych komentarzy? Ponieważ wszyscy, którzy czytają tego bloga są na pewno zachwyceni Twoim wielkim talentem:);):);)
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!<3!<3!
    Pozdrawiam Cię mocno i życzę DUŻO, DUŻO, DUŻO, DUŻO weny:);):);):);)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karola dawaj rozdział XD
    No nie rób se żartów :((
    Caat :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział :) Ale co z Leonettą ?

    OdpowiedzUsuń