piątek, 21 listopada 2014

Wyniki konkursu na OS ;)

Jestem naprawdę zadowolona z waszych prac, które mi przysłaliście. Wszystkie były genialne, pomysłowe i cudownie napisane <3 :D Zakochałam się we wszystkich, ale to Wy głosowaliście i niestety jest jeden zwycięzca ;)

Także ;D Pierwsze miejsce zajęła Natalia Sałata z OS; Żelazne zasady
Bardzo gratuluję ! ;> Świetny OS, świetnie napisany i genialny pomysł ;) Naprawdę ;)

Czas na miejsce drugie ;)
A zajęła je...Viky Verdas z OS; Miłość pozornie nie możliwa
Także genialny pomysł i wykonanie ;> Bardzo gratuluję ;)

A teraz miejsce trzecie ;)
Które zajęła Madziuś Verdas z OS; Królowa pocałunku
Bardzo dobre wykonanie i pomysł ;) Bardzo gratuluje ;>

A teraz miejsca już nie na podium, ale równie genialne i pomysłowe, co reszta ;>
Miejsce czwarte ;)
Zajęła Juluś z OS; Ty jesteś moim panem, a ja Twoją panią. Ty serca mojego, a ja Twego...
Równie genialny pomysł i wykonanie ;> Bardzo gratuluję ;)

Teraz miejsce piąte, które zajęły AŻ cztery OS ;)
Obliviate z OS; Gwiazd naszych wina
 z OS; My na zawsze razem
Patrycja z OS; Od nienawiści do miłości
Julia Blanco z OS; Mamusiu kocham Cię

Wszystkie CZTERY powyższe OS, zajęły miejsce piąte ;) Z Was też jestem bardzo dumna i się bardzo cieszę ;)
Wszystkie OS zostały genialnie napisane, wszystkie miały genialny pomysł i wykonanie ;>

Za miejsce pierwsze; promowanie bloga, przez miesiąc, dodanie do listy blogów, które czytam, na stronie i oczywiście miłość wszystkich fanów, którzy czytali i się zakochali w opowiadaniu ;)
Za miejsce drugie; promowanie bloga, przez trzy tygodnie, dodanie do listy blogów, które czytam na stronie i tak jak powyżej - miłość wszystkich fanów ;>
Za miejsce trzecie; promowanie bloga, przez dwa tygodnie, dodanie do listy blogów, które czytam i miłość fanów ;)
Za wszystkie inne miejsca; dodanie do listy blogów ;)
(Jeśli ktos uważa, że zasługuję na coś więcej, to śmiało mówić, zrozumiem, ponieważ sama uważam, że to i tak mało, co Wam zaoferowałam) Bardzo wszystkim gratuluję i podziwiam, że napisaliście tak genialne pracę ;)
W komentarzach proszę, abyście podali adresy swoich blogów lub adresów mailowych, abym mogła dodać do zakładek ;)
Jeśli ktoś nie ma bloga, którego bym miała nagrodzić promowaniem, to pisać i wymyślimy coś innego ;)
Całuski, Karola ;** xoxo

17 komentarzy:

  1. Ja czytałam żelazne zasady i wcale nie były lepsze od miłości pozornie nie możliwej, bo osoba która pisała miłość pozornie...ma większą wyobraźnie i lepiej się czyta, wymyślila przecudowną historię, i ma talent i powinna mieć 1 miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. leonettanewstory.blogspot.com i wielkie dzięki za 5 miejsce/Patrycja 2001

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zwyciężczyni!
    5 miejsce też dobre 😃
    Podam 3 blogi 😍
    http://v-what-you-wanted-v.blogspot.com

    http://everything-has-your-time.blogspot.com


    http://violetta-leonetta-opowiadanie.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  4. jorge-tinita-love-forever.blogspot.com
    Ja tu później wrócę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja śnie?
      Nie, nie nie.
      Naprawdę mam drugie miejsce?!
      Ja?!
      Nie wieżę!
      Nie pomyliłaś się czasem?
      Nie no cieszę się niezmiernie!
      Myślałam, że nawet wyróżnienia nie dostanę.
      Ale dziękuję, bardzo!
      Kocham <3
      Viki Verdas

      Usuń
  5. Co? Trzecie miejsce?
    To cos na ostatnie nie zasluguje xD
    Dziekuje <3
    Ale powaznie, to chyba pomylka xD
    To moj blog:
    leonetta-nueva-historia-de-amor.blogspot.com
    Jeszcze raz dziekuje <3
    Ale jakos to do mnie nie dociera xD

    Czekam na rozdzial <3
    Pozdrawiam :)
    xMadelinex niegdys Madziuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak apropo kiedy dodasz rozdzial czekam juz 8dni z nie cierpliwoscia ale prosze pisz tez jak sie pobiora pisz jak bedzie z ich dzieckiem nie koncz tego bloga bo nie wytrzymam ale jak juz bedziesz musiala konczy ta historie to na tym samym blogu zaczni nowa historie od poczatku prosze nie odcodz twoja fanka G.P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się :/ i bbłagam! Jak skończysz(czego nie przeżyje) zacznij pisać drugie opowiadanie na tym blogu :)
      Vivaa
      PS Przepraszam, nie zdążyłam wysłać ponownie os :( poczekam na drugi konkurs! :)

      Usuń
  7. https://www.facebook.com/pages/Do%C5%82%C4%85czy%C5%82am-do-V-lovers-a-ty/217966011630955
    Polub pliss dziękuje ps nie kończ pisać tego bloga bo będzie mi przykro :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Miejsce pierwsze? Wow. Dziękuje wszystkim! Miła niespodzianka po powrocie z wycieczki. Gratki dla całej reszty.
    http://niemamynicdostracenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój blog:http://w-moim-swiecie-violetta.blogspot.com/?m=1
    Mam nadzieje że wejdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy dasz kolejny rozdział?
    Czekam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy kolejny rozdzialik, bo czekam z niecierpliwością ???

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się,a i kiedy next czekam z niecierpliwością :) <3
    OLA xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego wczoraj na pewnien czas zablokowałas blog?
    I kiedy next?! Kobieto, miesiąc minął :///

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne<3 zapraszam do mnie
    http://nie-zatrzymam-sie.blogspot.com/2014/11/prolog.html

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne<3 zapraszam do mnie
    http://nie-zatrzymam-sie.blogspot.com/2014/11/prolog.html

    OdpowiedzUsuń