piątek, 6 czerwca 2014

I znowu to samo...

Znowu Was przepraszam...Przepraszam. Wiem, że rozdziału znowu nie ma długo, ale to dlatego, że nie mam jak go napisać...Miałam problemy z internetem, a potem komputerem...A teraz? Nie działa mi klawiatura xd Zdaję sobie sprawę, że to kiepskie co mówię, przepraszam, piszę...ale taka jest prawda...Postaram się pisać na klawiaturze ekranowej, co nie należy do przyjemnych i łatwych...Mam nadzieję, że szybko będzie nowa klawiatura. A Was proszę o jeszcze TROCHĘ cierpliwości ;) Nie wiem, kiedy pojawi się następny rozdział i nie chcę nic znowu obiecywać... :) Jeszcze raz przepraszam...
Całuski, Karola ;** xoxo

5 komentarzy:

  1. Nie musisz przepraszać... Przecież każdemu może się zepsuć komputer lub klawiatura. Mam nadzieję, że szybko będzie kolejny rozdział:)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moge sie doczekac
    mam nadzieje ze bedzie szybko
    pozdro Kari :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;* dzisiaj przeczytałam cacłego twojego bloga i jestem pod wrażeniem :D piszesz świetnie i mimo że jestem tu nowa to wiedz że Cię wspieram i rozumiem ;** wracaj nam szybko :*

    weny życzę ;* Iśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału!!! Twój blog jest po prostu cudowny, świetny, wspaniały... i mogłabym tak wymieniać w nieskończoność.
    BUZIAKI XDDDDDDDDD
    Dużo weny życzę !!!!!!!!!!:))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieważne, że nie ma kolejnego rozdziału, ważne, że ty jesteś <33333
    Kocham Twojego bloga tak mocno, że nie zważam uwagi na to, że nie ma następnego rozdziału. Mam nadzieję, że kiedyś zostaniesz wielką pisarką i wszyscy będą chcieli kupić Twoje książki.
    CAŁUJĘ!!!!!!!!!!!!!!! :) XD
    PS.Ubustwiam Twojego bloga i oczywiście CIEBIE!!!!!!!!<33333333333

    OdpowiedzUsuń