poniedziałek, 19 maja 2014

Konkurs +parę nieważnych informacji :D

Pierwszy i miejmy nadzieję, że udany konkurs na blogu, na OP :) Głosowaliście w ankiecie, czy chcecie konkurs, dużo osób dało, że Tak, więc jest.
Konkurs na OP, chyba wiecie o co chodzi. Wysyłacie wasze OP na mój adres e-mail. Piszecie o czym chcecie, temat dowolny. Jeśli będzie dużo prac, to bardzo fajnie xd :) Tak, jak już pisałam, piszecie o czym chcecie, tylko ma być związane z serialem "Violetta" xd :) Prace możecie wysyłać do 1 czerwca, na karolcia3616@gmail.com 

(I znowu zapomniałam o czym miałam pisać) Grrrr......
Wiem! Jest zamieszczona informacja, że rozdziały będą dodawane raz w tygodniu, ponieważ nie mam czasu, żeby pisać i w ogóle siedzieć na kompie....
W szkole wystawiają proponowane oceny i muszę się postarać. Fizyka...po co nam to?! Jeszcze ten nauczyciel. 

Jak już pewnie zauważyliście została założona zakładka "Zapytaj bohatera", pewnie wiecie o co chodzi. Zadajecie pytania do bohaterów opowiadania :) 

Jeśli komuś by się chciało zrobić szablon na tego bloga, to się nie obrażę :D

Konkurs, mam nadzieję, że dużo osób przyślę mi swoje pracę i się na Was nie zawiodę xd :)
Ale i tak Was kocham <3

Całuski, Karola ;** xoxo

3 komentarze:

  1. Ja mogę zrobić szablon (podobny na blogu nuestrocamino-leonetta.blogspot.com) jak cis to pisz na e-maila:paciaja1515@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za spam.
    Zapraszam na moje opowiadanie fantasy o Vilu :
    http://violetta-tpdn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej weszłabyś na tego bloga dziś zaczęłam go prowadzić i zależy mi na opinii innych bo skoro komuś się blog nie podoba to nie ma sensu go prowadzić i chcę abyś oceniła tego bloga proszę.

    naughtyboyleonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń